Widok zawartości stron
Konkurs na stanowisko referenta administracyjnego w Zespole ds. Weryfikacji i Kontroli
Uniwersytet Jagielloński zatrudni pracownika na stanowisko referenta administracyjnego w Zespole ds. Weryfikacji i Kontroli.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- podstawowa znajomość zasad księgowości,
- doświadczenie w zakresie weryfikacji i kontroli dokumentów księgowych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel na poziomie zaawansowanym)
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość programu SAP, HTML-a i stylów CSS będzie dodatkowym atutem,
Szczegóły ogłoszenia w załączniku.
Stanowisko: referent administracyjny
Jednostka: Zespół ds. Weryfikacji i Kontroli
Termin składania dokumentów:
13.05.2013
Data wytworzenia:
06.05.2013
Data publikacji: 07.05.2013
Osoba publikująca: Joanna Szwed
Osoba publikująca: Joanna Szwed