Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko referenta administracyjnego w Zespole ds. Weryfikacji i Kontroli

Uniwersytet Jagielloński zatrudni pracownika na stanowisko referenta administracyjnego w Zespole ds. Weryfikacji i Kontroli 

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe,
  • podstawowa znajomość zasad księgowości,
  • doświadczenie w zakresie weryfikacji i kontroli dokumentów księgowych,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel na poziomie zaawansowanym),
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość programu SAP, HTML-a i stylów CSS będzie dodatkowym atutem,

Szczegóły ogłoszenia w załączniku.

Stanowisko: referent administracyjny
Jednostka: Zespół ds. Weryfikacji i Kontroli
Termin składania dokumentów: 26.03.2012
Data wytworzenia: 05.03.2012
Data publikacji: 06.03.2012
Osoba publikująca: Joanna Szwed