Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w zakresie obsługi prawnej w Centrum Wsparcia Dydaktyki
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: prawo – mile widziani/e aplikanci/tki radcowscy/kie);
- płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- biegła obsługa komputera (Office 365: Word, Excel, Outlook; Lex).
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
- umiejętność redagowania aktów prawnych oraz przygotowywania decyzji administracyjnych i pism;
- analityczne myślenie i kreatywne rozwiązywanie problemów;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność na stanowisku pracy i bardzo dobra organizacja pracy;
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
- otwartość na pracę z ludźmi;
- chęć podejmowania nowych wyzwań.
Zakres obowiązków/opis zadań:
- udział w tworzeniu wewnętrznych aktów prawnych normujących rekrutację na studia w tym uchwał, zarządzeń i innych oraz opiniowanie projektów ustaw i rozporządzeń;
- obsługa obiegu dokumentów, w tym elektronicznie, prowadzenie ewidencji dokumentów;
- przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień oraz pism w sprawach kandydatów;
- wspieranie osób zaangażowanych w proces rekrutacji – szczególnie w zakresie interpretacji obowiązujących przepisów prawa;
- praca w środowisku chmurowym (Office 365);
- wykonywanie standardowych czynności administracyjno-biurowych.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Termin składania dokumentów:
07.05.2023
Wytworzył: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Data wytworzenia:
24.04.2023
Data publikacji: 24.04.2023
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Osoba publikująca: Dariusz Mączka