Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Karier w Centrum Wsparcia Dydaktyki (umowa na zastępstwo)

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Karier w Centrum Wsparcia Dydaktyki

 

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie: wyższe,
  • wiedza z zakresu rynku pracy,
  • umiejętności:
  • organizacja wydarzeń stacjonarnych i online’owych (preferowane w środowisku akademickim),
  • znajomość obsługi komputera (Office 365) oraz platform do komunikacji online,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • odpowiedzialność i zaangażowanie.

 

Dodatkowe wymagania i oczekiwania:

  • doświadczenie w obszarze doradztwa zawodowego i /lub prowadzeniu szkoleń będzie dodatkowym atutem

 

Zakres obowiązków /Opis zadań:

  • organizowanie spotkań z pracodawcami oraz innych wydarzeń będących w ofercie Biura Karier,
  • współpraca z wydziałami oraz organizacjami studenckimi,
  • poszerzanie bazy ofert pracy i praktyk,
  • prezentowanie oferty Biura Karier,
  • współpraca z instytucjami rynku pracy.

 

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.

Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Termin składania dokumentów: 05.01.2024
Wytworzył: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Data wytworzenia: 14.12.2023
Plik do pobrania
Data publikacji: 14.12.2023
Osoba publikująca: Witold Romański