Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego – Administratora obiektu w Dziale Administracji Kampusu 600-Lecia Odnowienia UJ

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego – Administratora obiektu w Dziale Administracji Kampusu 600-Lecia Odnowienia UJ

 

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe, preferowane inżynieryjno-techniczne,
  • doświadczenie w administrowaniu obiektami,
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z konserwacją, naprawą i bieżącą eksploatacją obiektów,
  • samodzielność,
  • odpowiedzialność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość MS Office,
  • mile widziane aktualne świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji grupa 1 i 2.

 

Zakres obowiązków /Opis zadań:

  • bieżące administrowanie nieruchomościami zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi,
  • prowadzenie elektronicznej książki obiektu budowlanego
  • zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości,
  • dbanie o właściwą gospodarkę energetyczną w obiektach,
  • utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem,
  • kierowanie zespołem pracowników zgodnie z KP,
  • koordynacja prac na powierzonych nieruchomościach- w zakresie bieżącej eksploatacji, przeglądów okresowych oraz prac inwestycyjnych,
  • odpowiedzialność za środki trwałe w ramach przekazanego pola spisowego.

 

 

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku

Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Dział Administracji Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ
Termin składania dokumentów: 15.01.2024
Wytworzył: Dział Administracji Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ
Data wytworzenia: 19.12.2023
Plik do pobrania
Data publikacji: 19.12.2023
Osoba publikująca: Witold Romański