Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego – Administratora obiektu w Dziale Administracji Kampusu 600-Lecia Odnowienia UJ
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe, preferowane inżynieryjno-techniczne,
- doświadczenie w administrowaniu obiektami,
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z konserwacją, naprawą i bieżącą eksploatacją obiektów,
- samodzielność,
- odpowiedzialność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- znajomość MS Office,
- mile widziane aktualne świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji grupa 1 i 2.
Zakres obowiązków /Opis zadań:
- bieżące administrowanie nieruchomościami zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi,
- prowadzenie elektronicznej książki obiektu budowlanego
- zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości,
- dbanie o właściwą gospodarkę energetyczną w obiektach,
- utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem,
- kierowanie zespołem pracowników zgodnie z KP,
- koordynacja prac na powierzonych nieruchomościach- w zakresie bieżącej eksploatacji, przeglądów okresowych oraz prac inwestycyjnych,
- odpowiedzialność za środki trwałe w ramach przekazanego pola spisowego.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Dział Administracji Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ
Termin składania dokumentów:
15.01.2024
Wytworzył: Dział Administracji Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ
Data wytworzenia:
19.12.2023
Data publikacji: 19.12.2023
Osoba publikująca: Witold Romański
Osoba publikująca: Witold Romański