Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Przejdź do najnowszej wersji - 1.1

Konkurs na dwa stanowiska adiunkta w Zespole Zakładów Informatyki Stosowanej UJ na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej

Stanowisko: adiunkt
Jednostka: Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
Termin składania dokumentów: 23 sierpnia 2019 r.
Opis:

Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na dwa stanowiska adiunkta w Zespole Zakładów Informatyki Stosowanej UJ na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej w zakresie informatyki.

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113,116 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” oraz § 163 Statutu UJ spełniające następujące wymogi kwalifikacyjne:

  • posiadają co najmniej stopień naukowy doktora,
  • posiadają odpowiedni dorobek naukowy obejmujący oprócz pracy doktorskiej również inne liczące się pozycje,
  • biorą czynny udział w życiu naukowym przejawiający się w szczególności w wystąpieniach na konferencjach i sympozjach,
  • posiadają pozytywna opinię kierownika zakładu lub opiekuna naukowego o kwalifikacjach i predyspozycjach kandydata do pracy naukowej i dydaktycznej,
  • posiadają potwierdzony dorobek dydaktyczny,
  • posiadają umiejętność samodzielnego prowadzenia zajęć dydaktycznych, potwierdzona opinią kierownika zakładu,
  • posiadają potwierdzoną dorobkiem naukowym predyspozycję do prowadzenia badań w ramach jednego lub kilku tematów badawczych rozwijanych w Zespole Zakładów Informatyki Stosowanej. Tematy te obejmują między innymi:
    • stosowaną analizę danych, uczenie maszynowe, sieci neuronowe, rozpoznawanie wzorców,
    • sztuczna inteligencja w grach,
    • pozyskiwanie i generowanie wiedzy,
    • biometrię,
    • algorytmy ewolucyjne,
    • inteligentne systemy w bioinformatyce,
    • transformacje grafowe, innowacyjne projektowanie inżynierskie wspomagane komputerowo, ocena i klasyfikacja projektów na podstawie struktur grafowych, języki wizualne i wnioskowanie w projektowaniu,
    • algorytmy automatycznej adaptacji sieci w metodzie elementów skończonych,
    • interfejsy bezdotykowe (np. BCI),
    • programowanie kart graficznych,
    • gry poważne,
    • symulacje fizyki, w tym symulacje czasu rzeczywistego,
    • informatyka afektywna, interakcja człowiek-komputer.

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załączniku.


Data publikacji: 02.08.2019
Osoba publikująca: Rafał Kiszka

Dziennik zmian dokumentu
Wersja Data modyfikacji Autor modyfikacji
1.1 16.10.2019 11:24 Rafał Kiszka
1.0 02.08.2019 12:06 Rafał Kiszka aktualnie przeglądana