Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na stanowisko administracyjne w grupie pracowników administracyjnych w Instytucie Instytut Glottodydaktyki Polonistycznej na Wydziale Polonistyki
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy w instytucjach współpracujących z obcokrajowcami,
- umiejętności:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie –certyfikat na poziomie C1,
- znajomość obsługi komputera, w szczególności programów pakietu MS Office oraz aplikacji pakietu Microsoft 365,
- otwartość na inne kultury i języki,
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- dokładność,
- dobra organizacja pracy własnej,
- samodzielność, jak również umiejętność pracy w zespole,
- terminowość i solidność w wykonywaniu zadań.
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
- znajomość innych języków obcych,
- znajomość systemu informatycznego SAP i USOS,
- doświadczenie w pracy za granicą,
- udział w międzynarodowych wymianach studenckich (np. program Erasmus) lub innych programach edukacyjnych realizowanych w środowisku międzynarodowym.
Zakres obowiązków /Opis zadań
- Rejestracja uczestników na programy prowadzone przez jednostkę:
- organizowanie długoterminowych (rocznych lub semestralnych), intensywnych programów z języka i kultury polskiej dla obcokrajowców;
- prowadzenie rekrutacji, w tym:
- informowanie ubiegających się o przyjęcie o trybie postępowania,
- przyjmowanie i kwalifikowanie dokumentów,
- opracowywanie i wysyłanie pism akceptacyjnych;
- prowadzenie spraw związanych z realizowanymi programami języka i kultury polskiej dla obcokrajowców, a w szczególności:
- wydawanie zaświadczeń (m.in. do uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy, zameldowania, ubezpieczenia),
- zabezpieczanie zakwaterowania w domach studenckich,
- wystawianie dyplomów ukończenia semestralnego lub rocznego programu języka i kultury polskiej,
- opracowywanie i wydawanie tzw. transcript of studies oraz innych zaświadczeń dokumentujących przebieg studiów;
- przygotowywanie formularzy aplikacyjnych oraz wzorów wymaganych dokumentów,
- tworzenie bazy danych uczestników w programie USOS;
- wydawanie kart egzaminacyjnych, dbałość o ich wypełnianie oraz ich archiwizacja;
- przygotowywanie odpowiednich wydruków (list uczestników, transcript of studies i innych);
- prowadzenie korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej) dotyczącej oferowanych programów i spraw ich uczestników;
- promowanie i reklamowanie programów języka i kultury polskiej za pośrednictwem wydawanych przez Instytut katalogów i broszur;
- dbałość o uaktualnianie danych o programach, terminach, cenach itd. oferowanych studentom-obcokrajowcom zamieszczanych na stronie internetowej;
- przydział miejsc w domach studenckich, wprowadzanie skierowań do USOS Javy;
- wprowadzanie przydziałów zajęć prowadzących do USOS;
- porządkowanie i archiwizacja dokumentów uczestników programów;
- przygotowywanie zestawień dotyczących przebiegu i organizacji programów na podstawie ankiet ewaluacyjnych.
- Prowadzenie wszystkich spraw związanych z dwuletnimi wspólnymi studiami licencjackimi „Studia polskie – języka, kultura, społęczeństwo”:
- przygotowywanie poświadczeń i zaświadczeń,
- wprowadzanie danych do USOS,
- rezerwacja miejsc w domach studenckich i wprowadzanie skierowań do USOS Javy,
- wprowadzanie przydziałów zajęć prowadzących do USOS,
- wprowadzanie i podpinanie zajęć studentów w USOS,
- rozliczanie studentów,
- wprowadzanie danych potrzebnych do obrony prac licencjackich,
- przygotowywanie, drukowanie i wydawanie dyplomów licencjackich.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Wydział Polonistyczny
Termin składania dokumentów:
20.12.2023
Wytworzył: Wydział Polonistyki
Data wytworzenia:
07.12.2023
Data publikacji: 07.12.2023
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Osoba publikująca: Dariusz Mączka