Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Sekcji Systemów Rejestracji Kandydatów w Centrum Wsparcia Dydaktyki
Wymagane kwalifikacje:
- biegła obsługa komputera i narzędzi pakietu Office365,
- umiejętność tworzenia analizy przedwdrożeniowej,
- umiejętność posługiwania się narzędziami do modelowania wymagań użytkowych,
- komunikatywność, samodzielność, umiejętność współpracy z użytkownikami systemu, testerami i programistami,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
- analityczne myślenie i kreatywne rozwiązywanie problemów,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność na stanowisku pracy i bardzo dobra organizacja pracy,
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- otwartość na pracę z ludźmi,
- chęć podejmowania nowych wyzwań.
Zakres obowiązków /Opis zadań:
- opracowywanie nowych rozwiązań na podstawie wymagań biznesowych i technologicznych
- przygotowywanie dokumentacji dla nowych rozwiązań systemu i danych w systemie
- współpraca z jednostkami wewnętrznymi oraz programistami przy tworzeniu rozwiązań
- kształtowanie przebiegu oraz procesów związanych w szczególności z rekrutacją na studia, wymianą międzynarodową studentów oraz innymi zadaniami realizowanymi w CWD;
- działania na rzecz bezpieczeństwa systemu rejestracji kandydatów, w tym przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu oraz monitorowanie zagrożeń.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Termin składania dokumentów:
02.04.2024
Wytworzył: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Data wytworzenia:
22.03.2024
Data publikacji: 22.03.2024
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Data ostatniej modyfikacji: 22.03.2024
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Data ostatniej modyfikacji: 22.03.2024