Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko administracyjne w Medycznym Centrum Kształcenia Podyplomowego CM
Wymagane kwalifikacje:
- ukończone studia wyższe,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikacyjnym,
- biegła obsługa pakietu i narzędzi Microsoft 365
Dodatkowymi atutami będzie:
- znajomość zasad funkcjonowania uczelni wyższej,
- wiedza i doświadczenie zawodowe w dziedzinie ochrony zdrowia,
- doświadczenie w pracy administracyjnej; przy realizacji projektów edukacyjnych,
- znajomość obsługi systemu SAP, USOS,SMK
- znajomość dodatkowego języka obcego w mowie i piśmie w stopniu komunikacyjnym
Wymagane cechy:
- wysoka kultura osobista,
- zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków, inicjatywa,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności w zakresie ustalania priorytetów, monitorowania realizacji zadań i orientacji na rezultaty,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność działania pod presją czasu, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.