Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko administracyjne

 

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracownika do pracy w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM (wymiar - pełny etat)

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe – preferowane prawnicze, administracyjne;
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość obsługi komputera oraz pakietów programu MS Office.

 

Dodatkowo od kandydata oczekujemy:

  • umiejętności logicznego myślenia, samodzielnego interpretowania przepisów;
  • umiejętności samodzielnego realizowania powierzanych zadań;
  • umiejętności pracy zespołowej oraz samodzielnej organizacji pracy, w tym sprawnej
    i szybkiej realizacji powierzonych zadań, a w konsekwencji umiejętności radzenia sobie z presją czasu i stresem;
  • terminowości, solidności i uczciwości w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • silnej motywacji do pracy i chęci podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
  • komunikatywności, dyspozycyjności oraz wysokiej kultury osobistej.

 

Dodatkowym atutem kandydata będzie:

  • doświadczenie w tworzeniu decyzji administracyjnych i innych pism urzędowych;
  • doświadczenie w pracy administracyjnej w uczelni wyższej lub w innej podobnej instytucji;
  • znajomość innego języka europejskiego.
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Collegium Medicum
Termin składania dokumentów: 28.12.2015
Data wytworzenia: 15.12.2015
Data publikacji: 15.12.2015
Osoba publikująca: Magdalena Kowalczyk