Widok zawartości stron
Konkurs na stanowisko administracyjne
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracownika do pracy w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM (wymiar - pełny etat)
Wymagania:
- wykształcenie wyższe – preferowane prawnicze, administracyjne;
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- znajomość obsługi komputera oraz pakietów programu MS Office.
Dodatkowo od kandydata oczekujemy:
- umiejętności logicznego myślenia, samodzielnego interpretowania przepisów;
- umiejętności samodzielnego realizowania powierzanych zadań;
- umiejętności pracy zespołowej oraz samodzielnej organizacji pracy, w tym sprawnej
i szybkiej realizacji powierzonych zadań, a w konsekwencji umiejętności radzenia sobie z presją czasu i stresem; - terminowości, solidności i uczciwości w wykonywaniu powierzonych zadań;
- silnej motywacji do pracy i chęci podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
- komunikatywności, dyspozycyjności oraz wysokiej kultury osobistej.
Dodatkowym atutem kandydata będzie:
- doświadczenie w tworzeniu decyzji administracyjnych i innych pism urzędowych;
- doświadczenie w pracy administracyjnej w uczelni wyższej lub w innej podobnej instytucji;
- znajomość innego języka europejskiego.
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Collegium Medicum
Termin składania dokumentów:
28.12.2015
Data wytworzenia:
15.12.2015
Data publikacji: 15.12.2015
Osoba publikująca: Magdalena Kowalczyk
Osoba publikująca: Magdalena Kowalczyk