Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Uniwersytet Jagielloński zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale Rekrutacji na Studia

Dział Rekrutacji na Studia Uniwersytetu Jagiellońskiego poszukuje osoby na stanowisko pracownika administracyjnego w zakresie obsługi prawnej.

Wykształcenie:

  • wyższe (preferowane wykształcenie prawnicze).

Wymagane kwalifikacje:

  • biegła znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy prawo o szkolnictwie wyższym, bardzo dobra znajomość zasad funkcjonowania szkolnictwa wyższego; orientacja w aktach prawnych dotyczących rekrutacji na studia oraz podejmowania studiów wyższych będzie dodatkowym atutem;
  • biegła obsługa komputera (MS Office: Word, Excel; Outlook, systemy informacji prawnej);
  • bardzo dobra znajomość zasad techniki prawodawczej;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Wymagane cechy i umiejętności:

  • analityczne myślenie i kreatywne rozwiązywanie problemów;
  • umiejętność tworzenia tekstów prawniczych, w tym analiz i opinii;
  • umiejętność wyszukiwania i pozyskiwania informacji (research prawny);
  • swoboda w korzystaniu z systemów informatycznych;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność na stanowisku pracy i bardzo dobra organizacja pracy;
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

Szczegóły ogłoszenia w załączniku.

Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Dział Rekrutacji na Studia
Termin składania dokumentów: 31.01.2017
Data wytworzenia: 16.01.2017
Data publikacji: 16.01.2017
Osoba publikująca: Rafał Kiszka