Widok zawartości stron
Uniwersytet Jagielloński zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale Rekrutacji na Studia
Dział Rekrutacji na Studia Uniwersytetu Jagiellońskiego poszukuje osoby na stanowisko pracownika administracyjnego w zakresie obsługi prawnej.
Wykształcenie:
- wyższe (preferowane wykształcenie prawnicze).
Wymagane kwalifikacje:
- biegła znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy prawo o szkolnictwie wyższym, bardzo dobra znajomość zasad funkcjonowania szkolnictwa wyższego; orientacja w aktach prawnych dotyczących rekrutacji na studia oraz podejmowania studiów wyższych będzie dodatkowym atutem;
- biegła obsługa komputera (MS Office: Word, Excel; Outlook, systemy informacji prawnej);
- bardzo dobra znajomość zasad techniki prawodawczej;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Wymagane cechy i umiejętności:
- analityczne myślenie i kreatywne rozwiązywanie problemów;
- umiejętność tworzenia tekstów prawniczych, w tym analiz i opinii;
- umiejętność wyszukiwania i pozyskiwania informacji (research prawny);
- swoboda w korzystaniu z systemów informatycznych;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność na stanowisku pracy i bardzo dobra organizacja pracy;
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Szczegóły ogłoszenia w załączniku.
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Dział Rekrutacji na Studia
Termin składania dokumentów:
31.01.2017
Data wytworzenia:
16.01.2017
Data publikacji: 16.01.2017
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Osoba publikująca: Rafał Kiszka