Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Uniwersytet Jagielloński zatrudni pracownika na stanowisku kierownika w Biurze Doskonalenia Kompetencji Centrum Wsparcia Dydaktyki

Uniwersytet Jagielloński zatrudni pracownika na stanowisku kierownika w Biurze Doskonalenia Kompetencji Centrum Wsparcia Dydaktyki.

Wykształcenie:

  • wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie zarządzania, MBA);

Wymagane kwalifikacje:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej, w szkolnictwie wyższym;
  • znajomość oprogramowania do harmonogramowania pracy lub praktyka stosowania własnych rozwiązań w tym zakresie;
  • znajomość prawa pracy;
  • biegła obsługa komputera (MS Office: Word, Excel; programy pocztowe);
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom C1);
  • doświadczenie w wystąpieniach publicznych.

Wymagane cechy i umiejętności:

  • asertywność i umiejętności negocjacyjne;
  • planowanie pracy, harmonogramowanie i rozliczania z jej efektów;
  • motywowanie do pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność i zaangażowanie;
  • wysoka kultura osobista;
  • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
  • kreatywne rozwiązywanie problemów;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • zainteresowanie tematyką pracy biura.

Szczegóły ogłoszenia w załączniku.

Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Biuro Doskonalenia Kompetencji
Termin składania dokumentów: 09.02.2018
Data wytworzenia: 26.01.2018
Data publikacji: 26.01.2018
Osoba publikująca: Rafał Kiszka