Widok zawartości stron
Uniwersytet Jagielloński zatrudni pracownika na stanowisku kierownika w Biurze Doskonalenia Kompetencji Centrum Wsparcia Dydaktyki
Uniwersytet Jagielloński zatrudni pracownika na stanowisku kierownika w Biurze Doskonalenia Kompetencji Centrum Wsparcia Dydaktyki.
Wykształcenie:
- wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie zarządzania, MBA);
Wymagane kwalifikacje:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej, w szkolnictwie wyższym;
- znajomość oprogramowania do harmonogramowania pracy lub praktyka stosowania własnych rozwiązań w tym zakresie;
- znajomość prawa pracy;
- biegła obsługa komputera (MS Office: Word, Excel; programy pocztowe);
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom C1);
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych.
Wymagane cechy i umiejętności:
- asertywność i umiejętności negocjacyjne;
- planowanie pracy, harmonogramowanie i rozliczania z jej efektów;
- motywowanie do pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- odpowiedzialność i zaangażowanie;
- wysoka kultura osobista;
- łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
- kreatywne rozwiązywanie problemów;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- zainteresowanie tematyką pracy biura.
Szczegóły ogłoszenia w załączniku.
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Biuro Doskonalenia Kompetencji
Termin składania dokumentów:
09.02.2018
Data wytworzenia:
26.01.2018
Data publikacji: 26.01.2018
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Osoba publikująca: Rafał Kiszka