Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko administracyjne w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

Wymagania: 

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 potwierdzona certyfikatem;
  • znajomość obsługi komputera (bardzo dobra znajomość MsWord, MsExcel, Power Point);
  • znajomość innego języka europejskiego;
  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym.

Dodatkowo od kandydata oczekujemy:

  • umiejętności syntetycznego i analitycznego myślenia, analizowania, interpretowania i prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji;
  • umiejętności samodzielnego realizowania powierzanych zadań;
  • wysoko rozwiniętej umiejętności rozwiązywania problemów;
  • umiejętności pracy zespołowej oraz samodzielnej organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań, a w konsekwencji umiejętności radzenia sobie z presją czasu ;
  • terminowości, solidności i uczciwości w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • silnej motywacji do pracy i chęci podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
  • inicjatywy, zdolności aktywnego poszukiwania rozwiązań dla pojawiających się problemów;
  • komunikatywności, dyspozycyjności oraz wysokiej kultury osobistej.

Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załączniku.

Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Sekcja ds. Dydaktyki i Karier Akademickich UJ CM
Termin składania dokumentów: 31.01.2019
Data wytworzenia: 08.01.2019
Data publikacji: 08.01.2019
Osoba publikująca: Katarzyna Mysior