Widok zawartości stron
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko administracyjne w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 potwierdzona certyfikatem;
- znajomość obsługi komputera (bardzo dobra znajomość MsWord, MsExcel, Power Point);
- znajomość innego języka europejskiego;
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym.
Dodatkowo od kandydata oczekujemy:
- umiejętności syntetycznego i analitycznego myślenia, analizowania, interpretowania i prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji;
- umiejętności samodzielnego realizowania powierzanych zadań;
- wysoko rozwiniętej umiejętności rozwiązywania problemów;
- umiejętności pracy zespołowej oraz samodzielnej organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań, a w konsekwencji umiejętności radzenia sobie z presją czasu ;
- terminowości, solidności i uczciwości w wykonywaniu powierzonych zadań;
- silnej motywacji do pracy i chęci podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
- inicjatywy, zdolności aktywnego poszukiwania rozwiązań dla pojawiających się problemów;
- komunikatywności, dyspozycyjności oraz wysokiej kultury osobistej.
Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załączniku.
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Sekcja ds. Dydaktyki i Karier Akademickich UJ CM
Termin składania dokumentów:
31.01.2019
Data wytworzenia:
08.01.2019
Data publikacji: 08.01.2019
Osoba publikująca: Katarzyna Mysior
Osoba publikująca: Katarzyna Mysior