Widok zawartości stron
Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Szkole Doktorskiej Nauk Humanistycznych
Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Szkole Doktorskiej Nauk Humanistycznych.
Wymagania:
- ukończone studia wyższe,
- co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej i w pracy z ludźmi (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy ze studentami lub doktorantami),
- znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel),
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemu USOS oraz SAP.
Charakterystyka stanowiska:
Pracownik administracyjny zajmujący się obsługą biurową (pisma, dokumentacja doktorantów, współpraca z prowadzącymi zajęcia w Szkole) i finansową (zakupy, faktury, zamówienia) Szkoły Doktorskiej Nauk Humanistycznych, a także obsługą Doktorantów (m.in. USOS - w pierwszym roku działania Szkoły - ok. 45 osób).
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załączniku.
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych
Termin składania dokumentów:
19.09.2019
Data wytworzenia:
12.09.2019
Data publikacji: 12.09.2019
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Osoba publikująca: Rafał Kiszka