Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Rekrutacja na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Projektu ZintegrUJ

Kierownik Biura Projektu ZintegrUJ ogłasza rekrutację na stanowisko pracownika administracyjnego w ramach Projektu ZintegrUJ - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego (POWR.03.05.00-00-Z309/17 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza – Edukacja – Rozwój, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego).

Wymagania stawiane kandydatom:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. biegła znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel) i urządzeń biurowych,
  3. minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku kadrowo-płacowym,
  4. doświadczenie w pracy na stanowisku biurowym,
  5. znajomość prawa pracy,
  6. zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle,
  7. bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  8. mile widziana: znajomość j. angielskiego oraz doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załączniku.

Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Biuro Projektu ZintegrUJ
Termin składania dokumentów: 25.10.2019
Data wytworzenia: 09.10.2019
Data publikacji: 09.10.2019
Osoba publikująca: Rafał Kiszka