Widok zawartości stron
Rekrutacja na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Projektu ZintegrUJ
Kierownik Biura Projektu ZintegrUJ ogłasza rekrutację na stanowisko pracownika administracyjnego w ramach Projektu ZintegrUJ - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego (POWR.03.05.00-00-Z309/17 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza – Edukacja – Rozwój, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego).
Wymagania stawiane kandydatom:
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel) i urządzeń biurowych,
- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku kadrowo-płacowym,
- doświadczenie w pracy na stanowisku biurowym,
- znajomość prawa pracy,
- zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- mile widziana: znajomość j. angielskiego oraz doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załączniku.
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Biuro Projektu ZintegrUJ
Termin składania dokumentów:
25.10.2019
Data wytworzenia:
09.10.2019
Data publikacji: 09.10.2019
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Osoba publikująca: Rafał Kiszka