Widok zawartości stron
Rekrutacja na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Projektu ZintegrUJ
Kierownik Biura Projektu ZintegrUJ ogłasza rekrutację na stanowisko pracownika administracyjnego w ramach Projektu ZintegrUJ - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego (POWR.03.05.00-00-Z309/17 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza – Edukacja – Rozwój, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego).
Wymagania stawiane kandydatom:
1. wykształcenie wyższe,
2. biegła znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel) i urządzeń biurowych,
3. minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym,
4. doświadczenie w pracy przy organizacji szkoleń/konferencji/wydarzeń naukowych,
5. znajomość prawa zamówień publicznych,
6. zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle,
7. bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
8. mile widziana: znajomość j. angielskiego, doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomość prawa pracy.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Rafał Kiszka