Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Rekrutacja na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Projektu ZintegrUJ

Kierownik Biura Projektu ZintegrUJ ogłasza rekrutację na stanowisko pracownika administracyjnego w ramach Projektu ZintegrUJ - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego (POWR.03.05.00-00-Z309/17 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza – Edukacja – Rozwój, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego).

Wymagania stawiane kandydatom:

1. wykształcenie wyższe,

2. biegła znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel) i urządzeń biurowych,

3. minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym,

4. doświadczenie w pracy przy organizacji szkoleń/konferencji/wydarzeń naukowych,

5. znajomość prawa zamówień publicznych,

6. zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle,

7. bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,

8. mile widziana: znajomość j. angielskiego, doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomość prawa pracy.

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załączniku.

Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Biuro Projektu ZintegrUJ
Termin składania dokumentów: 21.02.2020
Data wytworzenia: 10.02.2020
Data publikacji: 10.02.2020
Osoba publikująca: Rafał Kiszka