Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Rekrutacja na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Projektu ZintegrUJ

Rekrutacja na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Projektu ZintegrUJ – umowa o pracę na zastępstwo.

Kierownik Biura Projektu ZintegrUJ ogłasza rekrutacje na stanowisko pracownika administracyjnego w ramach Projektu ZintegrUJ - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego (POWR.03.05.00-00-Z309/17 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza – Edukacja – Rozwój, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego).

Wymagania stawiane kandydatom:

  • wykształcenie wyższe;
  • minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym;
  • doświadczenie w pracy przy organizacji szkoleń/konferencji/wydarzeń naukowych;
  • wiedza w zakresie ustawy PZP;
  • biegła znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel) i urządzeń biurowych;
  • zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
  • mile widziana: znajomość j. angielskiego oraz doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.

Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Biuro Projektu ZintegrUJ
Termin składania dokumentów: 04.09.2020
Data wytworzenia: 07.08.2020
Data publikacji: 07.08.2020
Osoba publikująca: Rafał Kiszka