Widok zawartości stron
Rekrutacja na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Projektu ZintegrUJ
Rekrutacja na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Projektu ZintegrUJ – umowa o pracę na zastępstwo.
Kierownik Biura Projektu ZintegrUJ ogłasza rekrutacje na stanowisko pracownika administracyjnego w ramach Projektu ZintegrUJ - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego (POWR.03.05.00-00-Z309/17 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza – Edukacja – Rozwój, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego).
Wymagania stawiane kandydatom:
- wykształcenie wyższe;
- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym;
- doświadczenie w pracy przy organizacji szkoleń/konferencji/wydarzeń naukowych;
- wiedza w zakresie ustawy PZP;
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel) i urządzeń biurowych;
- zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
- mile widziana: znajomość j. angielskiego oraz doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Biuro Projektu ZintegrUJ
Termin składania dokumentów:
04.09.2020
Data wytworzenia:
07.08.2020
Data publikacji: 07.08.2020
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Osoba publikująca: Rafał Kiszka