Widok zawartości stron
Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Doskonalenia Kompetencji w Centrum Wsparcia Dydaktyki
Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Doskonalenia Kompetencji w Centrum Wsparcia Dydaktyki (umowa na zastępstwo).
Wymagane cechy i umiejętności:
- wykształcenie wyższe;
- biegła znajomość języka angielskiego (na poziomie min. C1, preferowane potwierdzenie certyfikatem);
- biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności MS Office 365) oraz umiejętność szybkiej nauki obsługi programów informatycznych;
- znajomość problematyki szkolnictwa wyższego i doskonalenia kompetencji w zakresie dydaktyki akademickiej;
- doświadczenie w zakresie organizacji konferencji/szkoleń oraz redakcji tekstów informacyjno-promocyjnych;
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość;
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów;
- wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista;
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na uczelni oraz w realizacji projektów edukacyjnych.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Biuro Doskonalenia Kompetencji
Termin składania dokumentów:
02.09.2020
Data wytworzenia:
11.08.2020
Data publikacji: 11.08.2020
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Osoba publikująca: Rafał Kiszka