Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Doskonalenia Kompetencji w Centrum Wsparcia Dydaktyki

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Doskonalenia Kompetencji w Centrum Wsparcia Dydaktyki (umowa na zastępstwo).

Wymagane cechy i umiejętności:

  • wykształcenie wyższe;
  • biegła znajomość języka angielskiego (na poziomie min. C1, preferowane potwierdzenie certyfikatem);
  • biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności MS Office 365) oraz umiejętność szybkiej nauki obsługi programów informatycznych;
  • znajomość problematyki szkolnictwa wyższego i doskonalenia kompetencji w zakresie dydaktyki akademickiej;
  • doświadczenie w zakresie organizacji konferencji/szkoleń oraz redakcji tekstów informacyjno-promocyjnych;
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość;
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów;
  • wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • wysoka kultura osobista;
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na uczelni oraz w realizacji projektów edukacyjnych.

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.

Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Biuro Doskonalenia Kompetencji
Termin składania dokumentów: 02.09.2020
Data wytworzenia: 11.08.2020
Data publikacji: 11.08.2020
Osoba publikująca: Rafał Kiszka