Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej

Wydział Zarzadzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego poszukuje osoby na stanowisko pracownika administracyjnego.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy biurowej,
  • biegła obsługa komputera (w szczególności pakietu MS Office),
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • dyspozycyjność.

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.

Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Termin składania dokumentów: 08.01.2021
Data wytworzenia: 15.12.2020
Data publikacji: 15.12.2020
Osoba publikująca: Rafał Kiszka