Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Oferta pracy na stanowisko referenta administracyjnego w Zespole ds. Weryfikacji i Kontroli

Uniwersytet Jagielloński zatrudni pracownika na stanowisko referenta administracyjnego w Zespole ds. Weryfikacji i Kontroli (umowa na zastępstwo).

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe,
  • podstawowa znajomość zasad księgowości,
  • doświadczenie w zakresie weryfikacji i kontroli dokumentów księgowych,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel na poziomie zaawansowanym)
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość programu SAP, HTML-a i stylów CSS będzie dodatkowym atutem,

Wymagane cechy:

  • umiejętności analityczne oraz umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • duża samodzielność na stanowisku pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność i zaangażowanie

Szczegóły ogłoszenia w załączniku.

Stanowisko: referent administracyjny
Jednostka: Zespół ds. Weryfikacji i Kontroli
Termin składania dokumentów: 27.04.2014
Data wytworzenia: 14.04.2014
Data publikacji: 14.04.2014
Osoba publikująca: Estera Podobińska