Widok zawartości stron
Oferta pracy na stanowisko referenta administracyjnego w Zespole ds. Weryfikacji i Kontroli
Uniwersytet Jagielloński zatrudni pracownika na stanowisko referenta administracyjnego w Zespole ds. Weryfikacji i Kontroli (umowa na zastępstwo).
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- podstawowa znajomość zasad księgowości,
- doświadczenie w zakresie weryfikacji i kontroli dokumentów księgowych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel na poziomie zaawansowanym)
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość programu SAP, HTML-a i stylów CSS będzie dodatkowym atutem,
Wymagane cechy:
- umiejętności analityczne oraz umiejętność dobrej organizacji pracy,
- duża samodzielność na stanowisku pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność i zaangażowanie
Szczegóły ogłoszenia w załączniku.
Stanowisko: referent administracyjny
Jednostka: Zespół ds. Weryfikacji i Kontroli
Termin składania dokumentów:
27.04.2014
Data wytworzenia:
14.04.2014
Data publikacji: 14.04.2014
Osoba publikująca: Estera Podobińska
Osoba publikująca: Estera Podobińska