Widok zawartości stron
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Przejdź do najnowszej wersji - 1.2
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracownika administracyjnego do pracy w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM (pełny wymiar etatu)
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Sekcja ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM
Termin składania dokumentów: 10 października 2018 r.
Opis:
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1 potwierdzona certyfikatem;
- znajomość obsługi komputera (bardzo dobra znajomość MsWord, MsExcel, Power Point);
- znajomość innego języka europejskiego;
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym.
Dodatkowo od kandydata oczekujemy:
- umiejętności syntetycznego i analitycznego myślenia, analizowania, interpretowania i prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji;
- umiejętności samodzielnego realizowania powierzanych zadań;
- wysoko rozwiniętej umiejętności rozwiązywania problemów;
- umiejętności pracy zespołowej oraz samodzielnej organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań, a w konsekwencji umiejętności radzenia sobie z presją czasu;
- terminowości, solidności i uczciwości w wykonywaniu powierzonych zadań;
- silnej motywacji do pracy i chęci podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
- inicjatywy, zdolności aktywnego poszukiwania rozwiązań dla pojawiających się problemów;
- komunikatywności, dyspozycyjności oraz wysokiej kultury osobistej.
Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załączniku
Data publikacji: 11.09.2018
Osoba publikująca: Magdalena Kowalczyk
Osoba publikująca: Magdalena Kowalczyk
Dziennik zmian dokumentu