Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego (obsługa kadrowo-płacowa) w Biurze Projektu ZintegrUJ.
Wymagane kwalifikacje:
• wykształcenie wyższe,
• biegła znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel) i urządzeń biurowych,
• minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku kadrowo-płacowym,
• doświadczenie w pracy na stanowisku biurowym,
• znajomość prawa pracy,
• zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
• mile widziana: znajomość j. angielskiego oraz doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Dariusz Mączka