Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Informacja o konkursie na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale ds. szkoleń i rozwoju pracowników w Centrum Spraw Osobowych

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale ds. szkoleń i rozwoju pracowników w Centrum Spraw Osobowych

Wymagane kwalifikacje:

  • ukończone studia wyższe, preferowane w obszarze HR, Zarządzania Zasobami Ludzkimi lub pokrewne,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika administracyjnego, praca na stanowisku w obszarze rekrutacji, szkoleń i rozwoju będzie dodatkowym atutem,
  • płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office i narzędzi HR,
  • wiedza z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.

 

Wymagane cechy:

  • wysoka kultura osobista,
  • zdolności komunikacyjne,
  • duża samodzielność na stanowisku pracy,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność i zaangażowanie do pracy.

 

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.

Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Dział ds. szkoleń i rozwoju pracowników w Centrum Spraw Osobowych
Termin składania dokumentów: 30.07.2021
Wytworzył: Maria Jania- Ochel
Data wytworzenia: 28.06.2021
Plik do pobrania
Data publikacji: 28.06.2021
Osoba publikująca: Dariusz Mączka