Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Centrum Wsparcia Dydaktyki w Dziale Rekrutacji na Studia
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe;
- biegła obsługa komputera i pakietu Office;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Wymagane umiejętności i cechy:
- analityczne myślenie i kreatywne rozwiązywanie problemów;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność na stanowisku pracy i bardzo dobra organizacja pracy;
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
- otwartość na pracę z ludźmi;
- chęć podejmowania nowych wyzwań.
Termin składania zgłoszeń upływa z dniem 15 listopada 2021 roku.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Data ostatniej modyfikacji: 29.10.2021