Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Obsługi Studentów Zagranicznych w Centrum Wsparcia Dydaktyki (umowa na zastępstwo)
Do obowiązków pracownika będzie należała m.in. obsługa rekrutacji na studia oraz wyjazdów i przyjazdów studentów w ramach programów wymian, pomoc w prowadzeniu dokumentacji projektowej, prowadzanie baz danych, przygotowywanie raportów i sprawozdań, kontakt z instytucjami współpracującymi z Uniwersytetem w sprawach związanych ze studentami, prace administracyjno-biurowe.
Wymagane kwalifikacje:
- ukończone studia wyższe (preferowane kierunki filologiczne, prawo lub administracja),
- biegła znajomość języka angielskiego, znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość SAP,
- dodatkowym atutem będzie znajomość struktury organizacyjnej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Wymagane cechy:
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy z ludźmi,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność wyszukiwania, analizowania informacji oraz wyciągania z nich wniosków,
- umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji wyznaczonych zadań,
- odpowiedzialność, dokładność i rzetelność,
- umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Data ostatniej modyfikacji: 22.04.2022