Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Organizacji (umowa na zastępstwo)
Wymagane kwalifikacje:
– ukończone studia wyższe na kierunku prawo,
– znajomość problematyki dotyczącej udostępniania informacji publicznej,
– umiejętność redagowania pism i projektów wewnętrznych aktów prawnych,
– znajomość przepisów dotyczących szkolnictwa wyższego, w tym w szczególności ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
– umiejętność obsługi programów MS Office,
– znajomość języka angielskiego (preferowane potwierdzenie certyfikatem),
– dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość struktury Uczelni.
Wymagane cechy:
– wysoka kultura osobista,
– odpowiedzialność i sumienność,
– zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
– dobra organizacja pracy własnej.
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 30 września 2022 r. w Dziale Organizacji, adres: ul. Gołębia 24, pok. 29, 31-007 Kraków lub wysłać na adres e-mail: beata.mokrzycka@uj.edu.pl.
Osoba publikująca: Witold Romański