Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika inżynieryjno-technicznego (Administratora ds. technicznych systemu EZD PUW i EZD RP) w Dziale ds. systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w Centrum Informatyki
Wymagane kwalifikacje:
- znajomość języka SQL i doświadczenie w obsłudze serwera MSSQL;
- znajomość obsługi serwera Web działającego w systemie Windows Server;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- radzenie sobie w sytuacjach awaryjnych i wymagających szybkiej reakcji;
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- zaangażowanie w realizowanych zadaniach.
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
- doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją;
- znajomość i doświadczenie w programowaniu .NET Framework, JAVA oraz technologii Kubernetes;
- umiejętność konfigurowania urządzeń biurowych (np. skaner, drukarka i czytnik kodów kreskowych).
Zakres obowiązków /Opis zadań:
- administrowanie systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją EZD PUW i EZD RP, w tym utrzymywanie i aktualizowanie serwera aplikacji, zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania systemu oraz zarządzanie konfiguracją systemu na potrzeby Uniwersytetu;
- testowanie i wdrażanie aktualizacji systemu EZD oraz współpraca z dostawcą systemu (Podlaskim Urzędem Wojewódzkim/ NASK);
- zarządzanie integracją systemu EZD z ePUAP, e- Doręczenia i innymi systemami na Uniwersytecie;
- wspieranie użytkowników w pracy w systemie EZD oraz niezwłoczne podejmowanie działań w sytuacjach awaryjnych.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: pracownik inżynieryjno-techniczny
Jednostka: Centrum Informatyki
Termin składania dokumentów:
27.03.2023
Wytworzył: Kierownik Działu ds. systemu EZD dr Karolina Jastrzębska
Data wytworzenia:
06.03.2023
Data publikacji: 06.03.2023
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Osoba publikująca: Dariusz Mączka