Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego ds. zamówień publicznych (obsługa formalno-prawna postępowań przetargowych) w Dziale Zamówień Publicznych
Wymagane kwalifikacje:
• wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: prawo, administracja;
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – min. 2 lata – wiedza teoretyczna i praktyczna;
• znajomość ustawy – Prawo zamówień publicznych, jej aktów wykonawczych oraz ustaw pokrewnych, w tym ustawy – Kodeks cywilny;
• znajomość obsługi komputera oraz pakietów programu Office;
• umiejętność logicznego myślenia, samodzielnego interpretowania obowiązującego w zakresie zamówień publicznych ustawodawstwa krajowego i europejskiego oraz rozwiązywania jawiących się w toku procedury przetargowej problemów nieobjętych regulacjami prawnymi;
• umiejętność samodzielnego realizowania powierzanych zadań, w tym przygotowywania wszelkiej dokumentacji przetargowej, tj. m.in. specyfikacji warunków zamówienia, ogłoszeń o zamówieniu, zmianie i wyniku postępowania, publikowanych w oficjalnych publikatorach (BZP i DU UE), protokołów z przeprowadzonej procedury przetargowej, jak również wzorów umów na dostawy, usługi i roboty budowlane;
• umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań związanej z obowiązującymi na gruncie prawa zamówień publicznych terminami ustawowymi, a w konsekwencji umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem;
• umiejętność sporządzania opinii prawnych, przekazywania posiadanej wiedzy oraz przygotowywania prezentacji szkoleniowych w zakresie zamówień publicznych;
• wysoka kultura osobista;
• łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania dobrych relacji interpersonalnych;
• odpowiedzialność.
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
• doświadczenie w obsłudze formalno-prawnej projektów finansowanych bądź współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomość dyrektyw unijnych regulujących dziedzinę zamówień publicznych oraz wytycznych Programów Operacyjnych;
• znajomość zasad funkcjonowania Uczelni publicznej;
• znajomość systemów informatycznych związanych z obsługą procedur udzielania zamówień publicznych (platformy elektroniczne o charakterze publicznym bądź komercyjnym, w tym platformy zakupowej Open Nexus) oraz znajomość SAP;
• znajomość systemu EZD.
Zakres obowiązków /Opis zadań:
• wykonywanie wszelkich czynności faktycznych i prawnych w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
• przygotowywanie ogłoszeń publikowanych w BZP i Suplemencie do DZ. UE;
• przygotowywanie dokumentacji dotyczącej postępowań przetargowych (SWZ, zaproszeń do negocjacji w trybie z wolnej ręki) oraz protokołów z załącznikami;
• kontrola poprawności formalnej ofert oraz przygotowywanie wezwań, uzupełnień, wyników postępowania;
• opracowywanie projektów wzorów umów;
• dokonywanie pozostałych niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Witold Romański