Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Karier w Centrum Wsparcia Dydaktyki
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z prowadzeniem kampanii informacyjnych i promocyjnych (głównie w mediach społecznościowych)
- umiejętności:
- organizacja wydarzeń stacjonarnych i online’owych (preferowane w środowisku akademickim),
- znajomość obsługi komputera (Office 365) oraz platform do komunikacji online,
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2),
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- odpowiedzialność i zaangażowanie.
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
mile widziana umiejętność tworzenie materiałów informacyjnych oraz graficznych
Zakres obowiązków /Opis zadań:
- organizowanie spotkań z pracodawcami, w tym Targów Pracy,
- rozwijanie bazy pracodawców,
- prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych dot. realizowanych zadań.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Termin składania dokumentów:
13.09.2023
Wytworzył: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Data wytworzenia:
06.09.2023
Data publikacji: 06.09.2023
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Osoba publikująca: Dariusz Mączka