Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Rekrutacji na Studia w Centrum Wsparcia Dydaktyki (umowa na zastępstwo)

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w zakresie obsługi prawnej w Dziale Rekrutacji na Studia w Centrum Wsparcia Dydaktyki

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe na kierunku: prawo – mile widziani/e aplikanci/tki radcowscy/kie;
  • płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • biegła obsługa komputera (Office 365: Word, Excel, Outlook; Lex).

Dodatkowe wymagania i oczekiwania:

  • umiejętność redagowania aktów prawnych oraz przygotowywania decyzji administracyjnych i pism;
  • analityczne myślenie i kreatywne rozwiązywanie problemów;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność na stanowisku pracy i bardzo dobra organizacja pracy;
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
  • otwartość na pracę z ludźmi;
  • chęć podejmowania nowych wyzwań.

Zakres obowiązków/opis zadań:

  • udział w tworzeniu wewnętrznych aktów prawnych normujących rekrutację na studia w tym uchwał, zarządzeń i innych oraz opiniowanie projektów ustaw i rozporządzeń;
  • obsługa obiegu dokumentów, w tym elektronicznie, prowadzenie ewidencji dokumentów;
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień oraz pism w sprawach kandydatów;
  • wspieranie osób zaangażowanych w proces rekrutacji – szczególnie w zakresie interpretacji obowiązujących przepisów prawa;
  • praca w środowisku chmurowym (Office 365);
  • wykonywanie standardowych czynności administracyjno-biurowych.

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.

Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Termin składania dokumentów: 29.09.2023
Wytworzył: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Data wytworzenia: 12.09.2023
Plik do pobrania
Data publikacji: 12.09.2023
Osoba publikująca: Dariusz Mączka