Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych.
Wymagane kwalifikacje
• wykształcenie wyższe,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
• biegła obsługa komputera (w szczególności pakietu MS Office),
• umiejętność tworzenia i obsługi stron internetowych i profili w mediach społecznościowych,
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
• zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równocześnie, dobra organizacja pracy własnej,
• dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
• wysoka kultura osobista.
Dodatkowe oczekiwania
• znajomość systemów elektronicznych obsługi uczelni wyższych w Polsce,
• doświadczenie w pracy w szkolnictwie wyższym lub administracji publicznej.
Zakres obowiązków /Opis zadań
• Realizowanie polityki informacyjnej SDNS, obsługa strony internetowej, profilu w mediach społecznościowych i skrzynki pocztowej, komunikacja z doktorantami i kandydatami,
• Tworzenie harmonogramów zajęć dydaktycznych,
• Digitalizacja procesu zaliczania aktywności doktorantów realizowanych poza SDNS,
• Organizowanie posiedzeń, spotkań i wykładów w trybie zdalnym, tworzenie formsów,
• Prowadzenie rekrutacji na szkoły letnie i inne wydarzenia organizowane przez SDNS,
• Współpraca z kierownikami programów doktorskich i właściwymi jednostkami organizacyjnymi administracji UJ.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Dariusz Mączka