Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Inspektoracie BHP - umowa na zastępstwo

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego (specjalisty ds. BHP) w Inspektoracie BHP - umowa na zastępstwo

Wymagane kwalifikacje:

  • wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • doświadczenie zawodowe: będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętności:
  • znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • znajomość obsługi komputera,
  • pakietu MS Office,
  • komunikatywność,
  • dokładność, umiejętność pracy w zespole
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Zakres obowiązków /Opis zadań:

zadania określone w Dz.U.1997.109.704 - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku

Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Inspektorat BHP
Termin składania dokumentów: 21.06.2024
Wytworzył: Inspektorat BHP
Data wytworzenia: 03.06.2024
Plik do pobrania
Data publikacji: 03.06.2024
Osoba publikująca: Dariusz Mączka