Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego (specjalisty ds. BHP) w Inspektoracie BHP - umowa na zastępstwo
Wymagane kwalifikacje:
- wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- doświadczenie zawodowe: będzie dodatkowym atutem,
- umiejętności:
- znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
- znajomość obsługi komputera,
- pakietu MS Office,
- komunikatywność,
- dokładność, umiejętność pracy w zespole
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków /Opis zadań:
zadania określone w Dz.U.1997.109.704 - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Inspektorat BHP
Termin składania dokumentów:
21.06.2024
Wytworzył: Inspektorat BHP
Data wytworzenia:
03.06.2024
Data publikacji: 03.06.2024
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Osoba publikująca: Dariusz Mączka