Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Organizacji w Uniwersytecie Jagiellońskim.
Wymagane kwalifikacje
- ukończone studia wyższe na kierunku prawo,
- znajomość problematyki dotyczącej udostępniania informacji publicznej,
- umiejętność redagowania pism i projektów wewnętrznych aktów prawnych,
- umiejętność obsługi programów MS Office,
- znajomość języka angielskiego (preferowane potwierdzenie certyfikatem),
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość struktury Uczelni.
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
Wymagane cechy:
- wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność i sumienność,
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
Zakres obowiązków /Opis zadań
- pisanie projektów wewnętrznych aktów prawnych,
- prowadzenie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej,
- prowadzenie spraw komisji rektorskich i senackich.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.