Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Przejdź do najnowszej wersji - 1.1

Konkurs na stanowisko adiunkta na Wydziale Filozoficznym

Stanowisko: adiunkt w Instytucie Pedagogiki
Jednostka: Wydział Filozoficzny
Termin składania dokumentów: 26 czerwca 2014 r.
Opis:

Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta w Instytucie Pedagogiki na Wydziale Filozoficznym w Zakładzie Pedagogiki Ogólnej.

Kandydat na stanowisko adiunkta powinien posiadać:

  • Wykształcenie pedagogiczne w zakresie prawa i administracji
  • Przygotowanie merytoryczne oraz doświadczenie dydaktyczne umożliwiające prowadzenie zająć ogólnopedagogicznych oraz dotyczących praw człowieka/dziecka
  • Umiejętności i doświadczenie metodologiczne w zakresie analiz teoretycznych i badań empirycznych

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 109 ustawy z dnia 27.07.2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. nr 164, poz. 1365) oraz odpowiadają następującym kryteriom kwalifikacyjnym:

  • posiadanie stopnia naukowego,
  • wysoka ocena pracy doktorskiej lub habilitacyjnej,
  • odpowiedni dorobek naukowy obejmujący oprócz pracy doktorskiej również inne liczące się pozycje,
  • czynny udział w życiu naukowym przejawiający się w szczególności w wystąpieniach na konferencjach i sympozjach,
  • pozytywna opinia kierownika zakładu/katedry lub opiekuna naukowego o kwalifikacjach i predyspozycjach kandydata do pracy naukowej i dydaktycznej, a w przypadku kandydata bez stopnia naukowego doktora habilitowanego, również informacje o perspektywach uzyskania habilitacji,
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia zajęć dydaktycznych, potwierdzona opinią kierownika zakładu/katedry (dotyczy kandydata bez habilitacji).

Szczegóły ogłoszenia w załączniku.


Data publikacji: 29.05.2014
Osoba publikująca: Estera Podobińska

Dziennik zmian dokumentu
Wersja Data modyfikacji Autor modyfikacji
1.1 30.05.2014 13:45 Estera Podobińska
1.0 29.05.2014 09:45 Estera Podobińska aktualnie przeglądana