Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Sekcji ds. uroczystości ogólnouczelnianych w Centrum Promocji i Komunikacji UJ
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe (magister)
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- doświadczenie w organizacji wydarzeń
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- biegła obsługa komputera (MS Office: Word, Excel, Power Point)
- znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
Mile widziane będzie:
- doświadczenie w pracy w szkolnictwie wyższym, administracji publicznej lub agencji organizującej wydarzenia promocyjne
- znajomość programów graficznych (Adobe, Photoshop)
- doświadczenie w korekcie i redakcji tekstów druków okolicznościowych (zaproszenia, programy konferencji, afisze, plakaty)
Zakres obowiązków /Opis zadań:
- organizowanie uroczystości ogólnouczelnianych
- organizowanie wydarzeń okolicznościowych
- obsługa wizyt gości szczebla centralnego