Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczych w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej w dyscyplinie/ w zakresie nauk o mediach i komunikacji społecznej
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113, 116 ust. 2 pkt 3) ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz zgodnie z § 165 Statutu UJ odpowiadają następującym kryteriom kwalifikacyjnym:
- posiadają co najmniej stopień doktora;
- posiadają odpowiedni dorobek naukowy;
- biorą czynny udział w życiu naukowym;
Dodatkowymi kryteriami uwzględnionymi w procesie rekrutacyjnym będą:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego;
- podstawowa znajomość metod analizy treści mediów i polityki medialnej w środowisku międzynarodowym;
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole międzynarodowym i organizacja pracy;
- umiejętność analitycznego myślenia.
Nazwa projektu naukowego związanego ze stanowiskiem: Komunikacja pandemiczna w czasach populizmu: tworzenie silnych mediów i skutecznej komunikacji pandemicznej w podzielonych społeczeństwach (Pandemic Communication in Times of Populism: Building Resilient Media and Ensuring Effective Pandemic Communication in Divided Societies)
Okres zatrudnienia: na czas realizacji projektu, do maks. 24 miesięcy
Opis zadań:
- udział we wszystkich pracach międzynarodowego zespołu Projektu,
- kwerendę materiałów źródłowych oraz analizę danych zastanych,
- przygotowanie dokumentacji i narzędzi badawczych,
- prowadzenie badań (wywiadów, ankiet, analizy treści),
- analizę i opracowanie wyników badań,
- udział w przygotowaniu raportów i publikacji,
- udział w seminariach, konferencjach, szkoleniach i zaplanowanych spotkań w ramach Projektu także w formie online.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Data ostatniej modyfikacji: 23.08.2022