Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Współpracy Międzynarodowej - Sekcja ds. wyjazdów zagranicznych (umowa na zastępstwo)
Opis stanowiska:
- Obsługa finansowa wyjazdów zagranicznych pracowników, doktorantów i studentów UJ;
- Prowadzenie elektronicznej bazy pobranych zaliczek na wyjazdy zagraniczne;
- Przygotowywanie przelewów zaliczek walutowych na wyjazd;
- Weryfikacja faktur pod względem zgodności z zagranicznym wnioskiem wyjazdowym;
- Weryfikacja wniosków wyjazdowych i zleceń bankowych;
- Prowadzenie zestawień i statystyk wyjazdów zagranicznych;
- Wspieranie i rozwój zadań wynikających z powierzonych obowiązków służbowych.
Wymagane kwalifikacje:
- ukończone studia wyższe;
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość struktury uczelni;
- dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowych atutem;
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel; programy pocztowe), znajomość programu SAP będzie dodatkowych atutem;
- dobra znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz aktów wykonawczych;
- wysokie zdolności komunikacyjne i kompetencje międzykulturowe;
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;
- umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista;
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość.
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przedłożenie wymaganych dokumentów do Działu Współpracy Międzynarodowej (ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków pok. 10 lub 11, w godzinach od 7:30 do15:30) lub drogą mailową na adres katarzyna.dziwirek@uj.edu.pl w terminie do 18 lipca 2022 r.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Dariusz Mączka