Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko administracyjne w Instytucie Pielęgniarstwa i Położnictwa Opis stanowiska:
• obsługa administracyjna sekretariatu Instytutu Pielęgniarstwa i Położnictwa
• przygotowanie i koordynacja obiegu dokumentów
• zarządzanie korespondencją oraz udzielanie informacji telefonicznej
• współpraca w zakresie ustalania i rezerwacji sal do harmonogramów
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe
• umiejętność pracy w zespole
• dobra znajomość pakietu MS Office
• umiejętność redagowania pism
• dokładność, samodzielność, umiejętność szybkiego uczenia się
• odpowiedzialność i zaangażowanie w pracy
• komunikatywność i wysoka kultura osobista
Dodatkowym atutem kandydata/kandydatki będzie:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość struktury Uczelni
• znajomość systemu USOS, SAP
• znajomość języka angielskiego w sposób umożliwiający komunikowanie się
Szczegóły ogłoszenia w załączniku
Osoba publikująca: Teresa Siejka