Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Centrum Wsparcia Dydaktyki.
Wymagane kwalifikacje
- wykształcenie: wyższe,
- znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz aktów wykonawczych,
- doświadczenie zawodowe lub działalność w strukturach uczelni, w szczególności w zakresie dotyczącym programów studiów, będzie dodatkowym atutem,
- umiejętności:
- znajomość języka angielskiego,
- znajomość obsługi komputera,
- pakietu MS Office,
- komunikatywność,
- dokładność, odpowiedzialność za powierzone zadania.
Dodatkowe wymagania i oczekiwania
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność wyszukiwania i uzyskiwania informacji,
- umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole,
- odpowiedzialność i samodzielność przy realizacji powierzonych zadań.
Zakres obowiązków /Opis zadań
Do obowiązków pracownika należeć będzie wsparcie merytoryczne spraw związanych z tworzeniem i modyfikacją programów studiów oraz spraw związanych z obsługą systemów informatycznych Uczelni w zakresie projektowania programów studiów.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Termin składania dokumentów:
15.02.2023
Wytworzył: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Data wytworzenia:
26.01.2023
Data publikacji: 26.01.2023
Osoba publikująca: Dariusz Mączka
Osoba publikująca: Dariusz Mączka