Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Karier w Centrum Wsparcia Dydaktyki
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie: wyższe,
- wiedza z zakresu rynku pracy,
- umiejętności:
- organizacja wydarzeń stacjonarnych i online’owych (preferowane w środowisku akademickim),
- znajomość obsługi komputera (Office 365) oraz platform do komunikacji online,
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- odpowiedzialność i zaangażowanie.
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
- doświadczenie w obszarze doradztwa zawodowego i /lub prowadzeniu szkoleń będzie dodatkowym atutem
Zakres obowiązków /Opis zadań:
- organizowanie spotkań z pracodawcami oraz innych wydarzeń będących w ofercie Biura Karier,
- współpraca z wydziałami oraz organizacjami studenckimi,
- poszerzanie bazy ofert pracy i praktyk,
- prezentowanie oferty Biura Karier,
- współpraca z instytucjami rynku pracy.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Termin składania dokumentów:
05.01.2024
Wytworzył: Centrum Wsparcia Dydaktyki
Data wytworzenia:
14.12.2023
Data publikacji: 14.12.2023
Osoba publikująca: Witold Romański
Osoba publikująca: Witold Romański