Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko specjalisty w grupie pracowników administracyjnych w Wydawnictwie UJ

Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty w grupie pracowników administracyjnych w Wydawnictwie UJ

 

Kryteria kwalifikacyjne:

  • wykształcenie wyższe, szkolenia specjalistyczne,
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lata pracy w promocji i marketingu (z dwuletnim doświadczeniem kierowniczym),
  • znajomość rynku wydawniczego, w tym mile widziane rozeznanie w sektorze publikacji naukowych i popularnonaukowych,
  • umiejętność zarządzania zespołem i kilkoma projektami równocześnie,
  • umiejętność planowania długo- i krótkoterminowych strategii,
  • znajomość narzędzi marketingowych,
  • kreatywność oraz innowacyjne podejście do sposobów promocji książek,
  • zaangażowanie, odpowiedzialność i sumienność w realizacji zadań,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,
  • umiejętność pisania tekstów reklamowych i swoboda w wystąpieniach publicznych.

 

 

Zakres obowiązków /Opis zadań:

  • opracowywanie strategii marketingowej wydawnictwa, serii wydawniczych  i poszczególnych tytułów książkowych,
  • realizacja strategii działań promocyjnych i marketingowych z dbałością o efektywność podejmowanych działań oraz ich spójność z profilem, wartościami i wizerunkiem wydawnictwa,
  • planowanie kampanii promocyjnych nowych tytułów, a następnie kolejnych działań w celu zwiększenia sprzedaży backlisty,
  • poszukiwanie i tworzenie innowacyjnych, niskobudżetowych form reklamy i promocji zgodnych ze specyfiką wydawnictwa,
  • uczestnictwo w spotkaniach, targach, kiermaszach itp. imprezach promocyjno-marketingowych,
  • analiza trendów rynkowych, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, w tym z hurtowniami, księgarniami  i innymi partnerami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta,
  • zarządzanie i nadzór nad komunikacją pomiędzy wydawnictwem a czytelnikami (w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych),
  • wykorzystywanie różnorodnych kanałów promocji, w tym m.in. portali internetowych wydawnictwa,  reklam, mediów społecznościowych, targów, spotkań, konferencji,  a także współpraca z influencerami,
  • opracowywanie budżetów, planowanie wydatków i optymalizacja kosztów promocyjnych,
  • monitorowanie efektywności działań marketingowych przy użyciu narzędzi analitycznych,
  • analizowanie zwrotu inwestycji i dostosowywanie strategii oraz optymalizowanie działań promocyjnych na tej podstawie.

 

 

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku

Stanowisko: specjalista
Jednostka: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Termin składania dokumentów: 20.08.2024
Wytworzył: Z upoważnienia Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego Dyrektor Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego mgr Dorota Heliasz
Data wytworzenia: 22.07.2024
Plik do pobrania
Data publikacji: 22.07.2024
Osoba publikująca: Witold Romański