Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty w grupie pracowników administracyjnych w Wydawnictwie UJ
Kryteria kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe, szkolenia specjalistyczne,
- doświadczenie zawodowe min. 3 lata pracy w promocji i marketingu (z dwuletnim doświadczeniem kierowniczym),
- znajomość rynku wydawniczego, w tym mile widziane rozeznanie w sektorze publikacji naukowych i popularnonaukowych,
- umiejętność zarządzania zespołem i kilkoma projektami równocześnie,
- umiejętność planowania długo- i krótkoterminowych strategii,
- znajomość narzędzi marketingowych,
- kreatywność oraz innowacyjne podejście do sposobów promocji książek,
- zaangażowanie, odpowiedzialność i sumienność w realizacji zadań,
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,
- umiejętność pisania tekstów reklamowych i swoboda w wystąpieniach publicznych.
Zakres obowiązków /Opis zadań:
- opracowywanie strategii marketingowej wydawnictwa, serii wydawniczych i poszczególnych tytułów książkowych,
- realizacja strategii działań promocyjnych i marketingowych z dbałością o efektywność podejmowanych działań oraz ich spójność z profilem, wartościami i wizerunkiem wydawnictwa,
- planowanie kampanii promocyjnych nowych tytułów, a następnie kolejnych działań w celu zwiększenia sprzedaży backlisty,
- poszukiwanie i tworzenie innowacyjnych, niskobudżetowych form reklamy i promocji zgodnych ze specyfiką wydawnictwa,
- uczestnictwo w spotkaniach, targach, kiermaszach itp. imprezach promocyjno-marketingowych,
- analiza trendów rynkowych, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, w tym z hurtowniami, księgarniami i innymi partnerami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta,
- zarządzanie i nadzór nad komunikacją pomiędzy wydawnictwem a czytelnikami (w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych),
- wykorzystywanie różnorodnych kanałów promocji, w tym m.in. portali internetowych wydawnictwa, reklam, mediów społecznościowych, targów, spotkań, konferencji, a także współpraca z influencerami,
- opracowywanie budżetów, planowanie wydatków i optymalizacja kosztów promocyjnych,
- monitorowanie efektywności działań marketingowych przy użyciu narzędzi analitycznych,
- analizowanie zwrotu inwestycji i dostosowywanie strategii oraz optymalizowanie działań promocyjnych na tej podstawie.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku
Stanowisko: specjalista
Jednostka: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Termin składania dokumentów:
20.08.2024
Wytworzył: Z upoważnienia Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego Dyrektor Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego mgr Dorota Heliasz
Data wytworzenia:
22.07.2024
Data publikacji: 22.07.2024
Osoba publikująca: Witold Romański
Osoba publikująca: Witold Romański