Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Współpracy Międzynarodowej

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Współpracy Międzynarodowej.

 Wymagane kwalifikacje 

  • ukończone studia wyższe;
  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość struktury uczelni;
  • dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowych atutem;
  • biegła znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel; programy pocztowe), znajomość programu SAP będzie dodatkowych atutem;
  • dobra znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz aktów wykonawczych;
  • wysokie zdolności komunikacyjne i kompetencje międzykulturowe;
  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;
  • umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista;
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość.

Zakres obowiązków /Opis zadań

  • obsługa wyjazdów zagranicznych pracowników, doktorantów i studentów UJ;
  • prowadzenie elektronicznej bazy wyjazdów zagranicznych;
  • kontakty z firmą obsługującą wyjazdy zagraniczne w sprawie planowanych podróży i zakupionych biletów;
  • obsługa portalu SAP w zakresie powierzonych obowiązków;
  • archiwizacja dokumentacji służbowej związanej z powierzonymi obowiązkami;
  • zgłaszanie i inicjowanie zmian i usprawnień dotyczących powierzonych obowiązków;
  • przygotowywanie raportów i zestawień wyjazdów zagranicznych.

 

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.

Stanowisko: Pracownik administracyjny
Jednostka: Dział Współpracy Międzynarodowej
Termin składania dokumentów: 05.01.2023
Wytworzył: Dział Współpracy Międzynarodowej
Data wytworzenia: 13.12.2022
Plik do pobrania
Data publikacji: 13.12.2022
Osoba publikująca: Witold Romański