Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Centrum Dostępności (Centrum Wsparcia Dydaktyki/ Biuro Karier)
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie: wyższe (preferowane – socjologia / psychologia / doradztwo zawodowe)
- wiedza z zakresu rynku pracy, w tym w obszarze dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i różnorodnymi potrzebami
- umiejętności:
- organizacja wydarzeń stacjonarnych i online’owych,
- znajomość obsługi komputera (Office 365) oraz platform do komunikacji online,
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- odpowiedzialność i zaangażowanie.
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
- doświadczenie w obszarze doradztwa zawodowego dla osób z niepełnosprawnościami i różnorodnymi potrzebami będzie dodatkowym atutem
Zakres obowiązków /Opis zadań:
- prowadzenie doradztwa zawodowego, w tym dla osób z niepełnosprawnością i szczególnymi potrzebami,
- współpraca z interesariuszami wewnętrznymi,
- współpraca z pracodawcami, instytucjami rynku pracy oraz innymi interesariuszami zewnętrznymi,
- poszerzanie bazy ofert praktyk i pracy,
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla studentów.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Centrum Dostępności
Termin składania dokumentów:
08.01.2024
Wytworzył: Centrum Dostępności
Data wytworzenia:
20.12.2023
Data publikacji: 20.12.2023
Osoba publikująca: Witold Romański
Osoba publikująca: Witold Romański