Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Centrum Dostępności (Centrum Wsparcia Dydaktyki/ Biuro Karier)

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Centrum Dostępności (Centrum Wsparcia Dydaktyki/ Biuro Karier)

 

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie: wyższe (preferowane – socjologia / psychologia / doradztwo zawodowe)
  • wiedza z zakresu rynku pracy, w tym w obszarze dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i różnorodnymi potrzebami
  • umiejętności:
  • organizacja wydarzeń stacjonarnych i online’owych,
  • znajomość obsługi komputera (Office 365) oraz platform do komunikacji online,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • odpowiedzialność i zaangażowanie.

 

Dodatkowe wymagania i oczekiwania:

  • doświadczenie w obszarze doradztwa zawodowego dla osób z niepełnosprawnościami i różnorodnymi potrzebami będzie dodatkowym atutem

 

Zakres obowiązków /Opis zadań:

  • prowadzenie doradztwa zawodowego, w tym dla osób z niepełnosprawnością i szczególnymi potrzebami,
  • współpraca z interesariuszami wewnętrznymi,
  • współpraca z pracodawcami, instytucjami rynku pracy oraz innymi interesariuszami zewnętrznymi,
  • poszerzanie bazy ofert praktyk i pracy,
  • organizacja i prowadzenie szkoleń dla studentów.

 

Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.

Stanowisko: pracownik administracyjny
Jednostka: Centrum Dostępności
Termin składania dokumentów: 08.01.2024
Wytworzył: Centrum Dostępności
Data wytworzenia: 20.12.2023
Plik do pobrania
Data publikacji: 20.12.2023
Osoba publikująca: Witold Romański