124.1101.1.2024
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko administracyjne w wymiarze pełnego etatu w Biurze Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem
Zakres obowiązków:
- czynności administracyjne, organizacyjne i sprawozdawcze
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość języka angielskiego;
- komunikatywność, dbałość o szczegóły oraz zdolność do pracy w zespole;
- umiejętność sprawnego organizowania pracy własnej i ustalania priorytetów;
- umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie;
- analityczny sposób myślenia;
- zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa, komunikacja, obowiązkowość i terminowość;
- dobra znajomość programów pakietu MS Office
Dodatkowym atutem kandydata będzie:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w uczelni lub w innej instytucji finansowanej publicznie;
- doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z programów europejskich;
- znajomość systemu SAP.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.
Stanowisko: Pracownik administracyjny
Jednostka: Biuro Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem UJ CM
Termin składania dokumentów:
31.01.2024
Wytworzył: Katarzyna Mysior
Data publikacji: 15.01.2024
Osoba publikująca: Katarzyna Mysior
Osoba publikująca: Katarzyna Mysior