Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego (w pełnym wymiarze czasu pracy) w zakresie doradztwa w obszarze aplikowania o środki zewnętrzne oraz realizacji projektów w Centrum Wsparcia Nauki.
Kandydat/tka powinien spełniać poniższe warunki:
• wykształcenie wyższe;
• doświadczenie i wiedza z zakresu przygotowania i realizacji projektów finansowanych ze środków zagranicznych (np. Komisji Europejskiej)
lub krajowych (np. NCBiR, NCN) – będą dodatkowym atutem;
• biegła obsługa komputera (MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
• umiejętność wyszukiwania i pozyskiwania informacji oraz analizowania tekstów prawnych;
• analityczne myślenie i kreatywne rozwiązywanie problemów;
• umiejętność pracy w zespole;
• bardzo dobra organizacja pracy.
Do obowiązków pracownika będzie należała Obsługa administracyjna projektów, w tym m.in.:
• doradztwo w zakresie możliwości i zasad pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym prowadzenie spotkań informacyjnych, szkoleń oraz konsultacji indywidualnych;
• pomoc w przygotowaniu wniosków o finansowanie projektów;
• wsparcie kierowników projektów oraz zespołów projektowych w kwestiach finansowo-administracyjnych przy realizacji projektów;
• nawiązywanie współpracy z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami badawczymi i dydaktycznymi w celu wspierania działań związanych z inicjowaniem wspólnej realizacji projektów;
• udział w przygotowaniu i opiniowaniu umów partnerskich.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Witold Romański
Data ostatniej modyfikacji: 11.02.2022