Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Współpracy Międzynarodowej.
Wymagane kwalifikacje
- ukończone studia wyższe;
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość struktury uczelni;
- dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowych atutem;
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel; programy pocztowe), znajomość programu SAP będzie dodatkowych atutem;
- dobra znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz aktów wykonawczych;
- wysokie zdolności komunikacyjne i kompetencje międzykulturowe;
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;
- umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista;
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość.
Zakres obowiązków /Opis zadań
- obsługa wyjazdów zagranicznych pracowników, doktorantów i studentów UJ;
- prowadzenie elektronicznej bazy wyjazdów zagranicznych;
- kontakty z firmą obsługującą wyjazdy zagraniczne w sprawie planowanych podróży i zakupionych biletów;
- obsługa portalu SAP w zakresie powierzonych obowiązków;
- archiwizacja dokumentacji służbowej związanej z powierzonymi obowiązkami;
- zgłaszanie i inicjowanie zmian i usprawnień dotyczących powierzonych obowiązków;
- przygotowywanie raportów i zestawień wyjazdów zagranicznych.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Stanowisko: Pracownik administracyjny
Jednostka: Dział Współpracy Międzynarodowej
Termin składania dokumentów:
05.01.2023
Wytworzył: Dział Współpracy Międzynarodowej
Data wytworzenia:
13.12.2022
Data publikacji: 13.12.2022
Osoba publikująca: Witold Romański
Osoba publikująca: Witold Romański