Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego (umowa na zastępstwo) w Centrum Wsparcia Dydaktyki.
Wymagane kwalifikacje
- ukończone studia (preferowane prawo, administracja lub pokrewne),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność obsługi programów: MS Office, Excel,
- znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość struktury uczelni będą dodatkowym atutem.
Dodatkowe oczekiwania
- umiejętność pracy z ludźmi,
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność wyszukiwania i uzyskiwania informacji
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność,
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
Zakres obowiązków /Opis zadań
Do obowiązków pracownika będzie należała m.in. obsługa studentów-cudzoziemców w zakresie spraw określonych w Regulaminie studiów a także przygotowywanie decyzji administracyjnych i rozstrzygnięć dotyczących toku studiów oraz zwalniania z opłat za usługi edukacyjne w sprawach dotyczących studentów-cudzoziemców.
Szczegóły ogłoszenia oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku.
Osoba publikująca: Witold Romański
Data ostatniej modyfikacji: 15.12.2022