Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej

Dziekanat Wydziału Zarzadzania i Komunikacji Społecznej poszukuje osoby na stanowisko pracownika administracyjnego – koordynatora pomocy materialnej oraz obsługi studentów zagranicznych.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • wykształcenie wyższe,
  • biegła obsługa komputera (MS Office: Word, Excel),
  • podstawowa znajomość systemu USOS, USOSweb,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność do szybkiego uczenia się i umiejętność realizacji kilku zadań równolegle,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Dodatkowymi atutami kandydata będą:

  • doświadczenie w szkolnictwie wyższym lub w administracji publicznej,
  • znajomość przepisów dotyczących świadczeń pomocy materialnej (Ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym, Ustawa o świadczeniach rodzinnych),
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.

Szczegóły ogłoszenia w załączniku.

Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Termin składania dokumentów: 16.03.2018
Data wytworzenia: 05.03.2018
Data publikacji: 05.03.2018
Osoba publikująca: Rafał Kiszka