Widok zawartości stron
Konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego ds. płac w Dziale Spraw Osobowych
Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego ds. płac w Dziale Spraw Osobowych.
Wymagania na stanowisko w Dziale Spraw Osobowych:
Wymagane kwalifikacje:
- ukończone studia wyższe,
- wiedza w zakresie rozliczania wynagrodzeń i sporządzania list płac,
- dobra znajomość przepisów podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika administracyjnego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dobra znajomość programu MS Excel.
Dodatkowe atuty:
- znajomość systemu informatycznego SAP,
- znajomość zagadnień w zakresie szkolnictwa wyższego,
- doświadczenie związane z zatrudnieniem w płacach.
Wymagane cechy:
- duża samodzielność na stanowisku pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dobra organizacja pracy własnej,
- odpowiedzialność,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista,
- zdolności komunikacyjne.
Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Dział Spraw Osobowych
Termin składania dokumentów:
31.10.2018
Data wytworzenia:
05.10.2018
Data publikacji: 05.10.2018
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Osoba publikująca: Rafał Kiszka