Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego ds. płac w Dziale Spraw Osobowych

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego ds. płac w Dziale Spraw Osobowych.

Wymagania na stanowisko w Dziale Spraw Osobowych:

Wymagane kwalifikacje:

  • ukończone studia wyższe,
  • wiedza w zakresie rozliczania wynagrodzeń i sporządzania list płac,
  • dobra znajomość przepisów podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika administracyjnego,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • dobra znajomość programu MS Excel.

Dodatkowe atuty:

  • znajomość systemu informatycznego SAP,
  • znajomość zagadnień w zakresie szkolnictwa wyższego,
  • doświadczenie związane z zatrudnieniem w płacach.

Wymagane cechy:

  • duża samodzielność na stanowisku pracy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • odpowiedzialność,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista,
  • zdolności komunikacyjne.

Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.

Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Dział Spraw Osobowych
Termin składania dokumentów: 31.10.2018
Data wytworzenia: 05.10.2018
Data publikacji: 05.10.2018
Osoba publikująca: Rafał Kiszka