Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego w Dziale Spraw Osobowych

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego w Dziale Spraw Osobowych.

Wymagania na stanowisko w Dziale Spraw Osobowych:

Wymagane kwalifikacje:

  • ukończone studia wyższe,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika administracyjnego,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • dobra znajomość programu MS Excel,
  • znajomość systemu SAP oraz zagadnień ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce będzie dodatkowym atutem.

Wymagane cechy:

  • wysoka kultura osobista,
  • zdolności komunikacyjne,
  • duża samodzielność na stanowisku pracy,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność.

Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.

Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Dział Spraw Osobowych
Termin składania dokumentów: 15.02.2019
Data wytworzenia: 28.01.2019
Data publikacji: 28.01.2019
Osoba publikująca: Rafał Kiszka