Widok zawartości stron
Konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego w Dziale Spraw Osobowych
Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego w Dziale Spraw Osobowych.
Wymagania na stanowisko w Dziale Spraw Osobowych:
Wymagane kwalifikacje:
- ukończone studia wyższe,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika administracyjnego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dobra znajomość programu MS Excel,
- znajomość systemu SAP oraz zagadnień ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce będzie dodatkowym atutem.
Wymagane cechy:
- wysoka kultura osobista,
- zdolności komunikacyjne,
- duża samodzielność na stanowisku pracy,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność.
Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.
Stanowisko: stanowisko administracyjne
Jednostka: Dział Spraw Osobowych
Termin składania dokumentów:
15.02.2019
Data wytworzenia:
28.01.2019
Data publikacji: 28.01.2019
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Osoba publikująca: Rafał Kiszka